Design Your Own Nike ID Trainers

26th November 2007

Design Your Own Nike ID Trainers Nike have got a wicked little tool on their site, you can design your own trainers. There’s a good choice of trainers to start with and then you get into the tool itself which gives you a wide range of options for you to customise; trainer colour, stiching, swoosh, laces, inside, trim and more.

I tried to do one in the SmartGeezer colours. I prefer the velcro trainers but they didn’t have Yellow as a colour option so I went with these Ronaldinho trainers. Check out the tongue, you can personalise your trainers. Unfortunately only 8 characters are available so I could only write ‘SMARTGZR’, but you get the idea.

Costs vary depending on what trainers you want but the prices are only about £5 more than the regular trainers and the shipping is £6.50.

BUY THIS ITEM »

Loading...Loading...
Related Items »
Banter » Design Your Own Nike ID Trainers
  1. Isabel machaton Says:
    November 22nd, 2008  

    Oh u people r so gay!!!

  2. SmartGeezer Says:
    November 22nd, 2008  

    Is it my cut off ‘Frankie Says Relax’ tshirt that gave it away or the guyliner?

  3. jayde Says:
    December 17th, 2008  

    i fink dis site is soooooooooooo shit

  4. louise Says:
    December 18th, 2008  

    Iff It Is Shit Why Go On It And Why Bother Writing A Comment!!

  5. desharn Says:
    December 20th, 2008  

    this web is so cool

  6. bethan!! Says:
    January 22nd, 2009  

    This siteee is sooooooooooo weird more lyk !!! :P lol

  7. AARON Says:
    February 16th, 2009  

    THIS WEBSITE IS SOOOOOOO SHIT

  8. JOHN Says:
    February 16th, 2009  

    GGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY DOODS

  9. b Says:
    February 21st, 2009  

    fuk u all
    if u dnt ahve anythin good to say then dnt say ne thing
    isabel machaton ur a fukin bucket hole
    go smoke pole

  10. richard Says:
    February 21st, 2009  

    man u lot are sooooooo lame

  11. richard Says:
    February 21st, 2009  

    lol at what “B” said

  12. bobby..x Says:
    February 22nd, 2009  

    u guyss just shutt upp mayyn!!!!!!

  13. matt Says:
    March 16th, 2009  

    youu lottt just shut the fuk up this website is alright and if u dont like it then y do u even g on it u sick bastareds and if u got a prob wid me fight me pussy-ole

  14. jesus Says:
    April 11th, 2009  

    this is holy week

  15. 10 year old Says:
    April 29th, 2009  

    shut the fuk up and piss off if u tink dis web site is shit as hell alright!?! Or ill giv u beef blood im only 10

  16. 10 year old Says:
    April 29th, 2009  

    nike shoes are baer fat

  17. han banann Says:
    May 1st, 2009  

    that is a gross shoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. keiron Says:
    May 6th, 2009  

    its nice haha

  19. danny Says:
    May 16th, 2009  

    shut up u lot this web is brill kk BEST.

  20. susan doyal Says:
    May 20th, 2009  

    I agree evem though i am old.

  21. susan doyal Says:
    May 20th, 2009  

    sorry i mean even.

  22. sheba Says:
    May 21st, 2009  

    fuck me nan this is the wankest web site ever granny porn is m,ore better than this shit site

  23. Jordan-Kyle Dunst Says:
    June 14th, 2009  

    This is kool but a pit Corny and the prices r absurd+NO WUN IS GONNA BUY DIS THIINGS.So stop it and enjoy other things coz ur not gonna make an money and that is my advice that also some one is gonna tell u 2 shut this whole websitte co

  24. SmartGeezer Says:
    June 14th, 2009  

    Why is this the only post attracting such bizarre comments?

  25. liam Says:
    June 23rd, 2009  

    this bebby iz shit

  26. Aaron Says:
    June 26th, 2009  

    how do you make a shoe

  27. najib Says:
    July 22nd, 2009  

    is nike the bes shose in the word

  28. WEIRD Says:
    October 18th, 2009  

    ti webby is the shittest web on earth!

  29. cheeeeesseeeee Says:
    November 1st, 2009  

    oh mahn…if u like the website leave a comment if u dnt then whats the point???????????????????? nobody wants to hear nasty comments

  30. cheeeeesseeeee Says:
    November 1st, 2009  

    p.s …..:P:P…i think the jesus guy is awsum!!!!

  31. me Says:
    November 11th, 2009  

    hi dunno wot tis is bout

    lol

  32. wot da fuk x Says:
    November 15th, 2009  

    wot da fuk u all on bout u all got issues i agree wiv da 10 yr old im only 12 so if u dnt all shut ur fukin buttaz mouths cause if u dnt ill knock da shit out of u fukin hell u sound lyke mi bitch fights wiv mi m8’s

  33. PPPPPEEEEENNNNNGGGGGG BITCH XX Says:
    November 15th, 2009  

    innit u got a point wot da fuk x jheeze u all aint no g starz so stop actin lyke u r jheeze nd dis site aint dat greezy

  34. wot da fuk x Says:
    November 15th, 2009  

    innit cme on sum mre peeps agree wiv me innit ur rite peng bitch it aint dat greezy seen xxx

  35. tilly ....x Says:
    November 26th, 2009  

    thiss website is crapp and you need to get a better onee matee

  36. MAT THE LEG Says:
    December 5th, 2009  

    ay nike shoes are so leeeeeeeg

  37. MAT THE LEG Says:
    December 5th, 2009  

    u lot dont worry about all thoes wankers this sitte is good and tilly x you you can go and fuck your mum and once u dun that go wank on your
    little sis

  38. dan... ( ur mum ) Says:
    December 7th, 2009  

    u r the gayest people in the world… be nice u bunch of pussys if u want 2 say somin say it 2 my face and by the way ur cum is on your mums chin lol…!!! go lick ur little dick … !!!!!!!

  39. dan... the tit lover Says:
    December 7th, 2009  

    GLORY GLORY MAN UTD… CHELSEA AND LIVERPOOL ARE SHIT LIKE UR SKIDDYS !!!!!

  40. dan... the tit lover and ass lover ( girls only lol) Says:
    December 14th, 2009  

    hey you bunch of pussy’s ur cum is on your mum chin go lick it you sad pieces of shit WANKERS i bet u cant even make a website go gt ur boyfriend and gt him 2 wank you !!!!!!!!

  41. dan... i can beeat da shit out of u Says:
    December 14th, 2009  

    i agrree wiv wht da fuk yh we rk we will beat da shit out of u

  42. jordan Says:
    December 24th, 2009  

    hi ewat u doin u are so gay

  43. what........? Says:
    January 5th, 2010  

    how do ya make shoe?
    and why do you lot keep on swearing?

  44. amy babe Says:
    January 6th, 2010  

    yous should all just get a grip of ya selfs and stop areguin av yas got noin better to do

  45. SNM Says:
    January 12th, 2010  

    yo u lot are so stupid arpart from the people i rate if u dont like dis website why d hell write a comment (you’ve got time) and about u people r so gay i dont even know this website yeah and manz r just writing silly pethetic stuff you manz got issues

  46. L.H DONNOE Says:
    January 13th, 2010  

    i agree wid SNM why u lot writing stupid stuff this is a public website yeah. who d hell does isabel think she is and if u dont know how to make a shoe y dont u go on d internet and seeee. y is some nxt up 10 year old sayin comments jheeeez

  47. amy babe Says:
    January 16th, 2010  

    yhh i agree to wat are yas doin writing a coment if you dont like the websit if you like it write a coment if you dont like it dont bother writing eneythin

  48. SNM (say no more) Says:
    January 20th, 2010  

    i agree wid amy babe but she cant write brov

  49. georgia may Says:
    January 27th, 2010  

    you all are gay so shut it

  50. SNM (say no more) Says:
    January 28th, 2010  

    oh shut up d hell up georgia may who d hell do u fink u are ur d gay 1 so hushhhhhh!!!!!!!!!!!!

  51. SNM (say no more) Says:
    January 28th, 2010  

    oh shut d hell up georgia may, june, july who d hell do u fink u r ur d gay 1 so hushhhhhhhhh!!!!!!!!!!!

  52. bad boy and the people on here are gay Says:
    February 2nd, 2010  

    you people here are very very gay

  53. bad boy and the people on here are gay Says:
    February 2nd, 2010  

    fuck you people and you shut up

  54. bad boy and the people on here are gay Says:
    February 2nd, 2010  

    matt can go fuck him self

  55. bad boy and the people on here are gay Says:
    February 2nd, 2010  

    and you people can fuck your self

  56. AMY JONES Says:
    February 3rd, 2010  

    u are all meths and by the way no one ses gay no more so wat the hell u chattin

  57. AMY JONES Says:
    February 3rd, 2010  

    and bad boy if u think wer gay wat are you on this website

  58. SNM (say no more) Says:
    February 5th, 2010  

    c i agree wid amy jones “about bad boy” if u fink everyone is gay why u here busss out init
    dont chat 2 SNM like dat b4 i……and why ru swearing 4, dis is a public wesite sooo shut up b4 i do it 4u SNM SAY NO MORE INIT

  59. chloe Says:
    February 10th, 2010  

    why dont you guys shut up and learn how to spell punks .
    ps. this websit is crap
    by

  60. chloe Says:
    February 10th, 2010  

    you should be able to spell locomotion by now thickoes

    ps . shut your fucken hairy ass up

  61. chloe 9 Says:
    February 10th, 2010  

    ps.i dont care if i spelt fucken wrong you dick heads

  62. chloe 9 Says:
    February 10th, 2010  

    sorry i was swearing

  63. chloe 9 Says:
    February 10th, 2010  

    i agrey whith “snm”

  64. MANO Says:
    February 13th, 2010  

    IM A BIT FUCKIN TIPSY TODAY SEXY BASTARD YEH HARD COERRE ILL FUCK U ALL DAY MAN REPLY BACK!!!!!1

  65. SNM (say no more) Says:
    February 14th, 2010  

    1 thing 2 say 2 u, shut d hell up!! SNM

  66. SNM (say no more) Says:
    February 14th, 2010  

    d comment abouv is 4 “mano”

  67. SNM (say no more) Says:
    February 14th, 2010  

    oi “badboy and the people on here r gay” if ur sayin people on dis website are gay dat meanz dat ur gay b cuz ur on dis website aswel. SNM say no more

  68. nathan Says:
    February 14th, 2010  

    fucking shit shit shit worst web site ever

  69. SNM (say no more) Says:
    February 15th, 2010  

    if this website iz shit GOOD 4 U nobody cares bout u so shut up!!

  70. SNM (say no more) Says:
    February 21st, 2010  

    :) u donnoe SNM say no more

  71. SNM (say no more) Says:
    February 21st, 2010  

    :) :( :@ ;) lol

  72. Anonymous Says:
    February 21st, 2010  

    FUK YOURSELFF SUCK UR FANNY

  73. SNM (say no more) Says:
    February 22nd, 2010  

    u fuk ur self anonymus :*

  74. SmartGeezer Says:
    March 4th, 2010  

    I fucking love the comments on this post. Batshit crazy every one of them. Please continue…

  75. SNM (say no more) Says:
    March 4th, 2010  

    oh! shut d f**k up “smartgeezer” who d hell do u fink u r

  76. SNM (say no more) Says:
    March 4th, 2010  

    :) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :)

  77. SNM (say no more) Says:
    March 7th, 2010  

    :-p :)) =(( =)) :-b :D

  78. Bum . Says:
    March 15th, 2010  

    this sight is crap but stop being mean bout it x

  79. Bum . Says:
    March 15th, 2010  

    and btw this sight isnt so bad after all but why do u have to argue over a website ??

  80. SNM (say no more) Says:
    March 16th, 2010  

    no one is arguin wut ru on bout

  81. stfu i will batter u all Says:
    March 18th, 2010  

    stfu nerds, this website is crap but dont keep calling people gay

  82. stfu i will batter u all Says:
    March 18th, 2010  

    if any of you are gonna be calling people gay, think why becuase no one says gay anymore

  83. SNM (say no more) Says:
    March 21st, 2010  

    shut up “stfu i will batter u all” if ur sayin no1 says gay anymore u need 2 get out more mate oh and by da way skeen bout stfu i will batter u all cuz u cant ya weeklyn! ur soo gay ur self

  84. SNM (say no more) Says:
    March 21st, 2010  

    if dis website iz crap y u on it huh!

  85. hartley ov wfb Says:
    March 30th, 2010  

    to be honest if u tink this site is shit dunt go on it nd all dem tht sayin it shit ya cn go fk its mint, bollox t ur lot hu dunt like it, chav nd proud mush.

  86. SNM (say no more) Says:
    March 31st, 2010  

    hu invited u here hartly ov wfb KMT…

  87. sexy biatchhh Says:
    April 8th, 2010  

    one hing absoleatly….. oh yeah good and u guys just fuck of im a bloody 10 year old and i aint frickin lying DICKS!

    IM A SEXY BITCH

  88. leanne Says:
    April 11th, 2010  

    Im shocked! havnt checked this website out as yet, but did veiw a few of your comments, n jesus! what is wrong with u, the 10 n 12 year old i get! because i understand if they dont have anything else to do (althogth id love to get hold of them n scrub there thilthy mouths out) this website was proberly made for/by somebody trying to make n honest living, u dont like the prices? dont pay it? you dont like the site? leave it! n please people find something better to do with your time other than throwing idol threts at small minded losers! i wish the person owning this site good luck, hope 10/12 year olds parents not only find the time to teach there kids some manners but to also receave the ruid awakening they oviously need, and thank you all for taking the time to read my rant…. n sorry to everybody who this was not aimed at ;0) kisses

  89. leanne Says:
    April 11th, 2010  

    n ohmgod! a 10 year old “SEXY BITCH” i just dont know what to say to that

  90. Pauls Boutique Lurv 2010 baybiii!!:) Says:
    April 14th, 2010  

    HAHAHAHA pathetic trainers well i would never wear them 1)because there not suitible for girlss<2 and 2)because the soooooo…..unpaulsboutiqyishh:/ x

  91. Anonymous Says:
    April 19th, 2010  

    blad ya dnt lyke it den erm…….busss out init nd who da hell is sexci bitch i bet ur jus sum….. btw i rate u leannex

  92. nike man Says:
    May 17th, 2010  

    this website is so fucking run down

  93. stoner Says:
    June 4th, 2010  

    wtf is up with this fit is this all a boot

  94. rihanna Says:
    August 22nd, 2010  

    you guys chat shit. is nike id not msn

  95. ToMUCHfOAHyAHHH Says:
    November 10th, 2010  

    hhaahaha lol dihs website really really roxx soxx lmao

  96. shauna Doherty Says:
    November 18th, 2010  

    i really want to customize my own nike

  97. shauna Doherty Says:
    November 18th, 2010  

    i cant wait to have the only trainers that no boady has.

  98. Lucy Says:
    December 29th, 2010  

    these trainers are crap !!!

  99. moist utes dat chat wet !! Says:
    February 18th, 2011  

    LOOOL You manz fink ur hard yh just caz no1 can see u..but u know deep inside if this was onda street or even facebook u wont chat any of this shit coz ur shook ! Fam if u dont like this website then why comment shit on it btw i am ‘snm’ but i just changed my name wtf are you lots problems diz was some website dat was made timeee ago yhh and ppl started chattin shiit and they still are bludd go away if u dnt like it no1 is asking u to waste ur time and leave some wet comments ffs i havent used this website coz everytime i do a new comment has been submitted and wen i read it its some nex shitt *bre mans say dey do this this that but i dnt believe their chit chit chat * badman tuneee from political peak das how u manz are actin

  100. mcvitie. Says:
    April 2nd, 2011  

    eh? i dont get this website. you cant even design the trainers. you douches.

  101. bramidoo Says:
    April 28th, 2011  

    this website is the worst website since a slice of bread

  102. Britany Says:
    May 12th, 2011  

    This is the worst Website Ever

  103. miss-lia-ashley Says:
    June 26th, 2011  

    OMG!!!!!!!!!!! people these days are sad….. grow up!!!!! im feelin wot louise sed…..

  104. mama Says:
    February 19th, 2012  

    hey every1 stop swerein coz my lil sis is six an shes jus asked wat fuc meens smart geezers are so cool and i bet they are hot they are allowed to lick my vagina eny day cum on suk it ahhhhhhhh it wud fell so awesome mabe meet them in bed?? for lots of sex ahhhhhhhhhh lic mee

Leave a Reply

Duck & Cover

You what?

A menswear shopping blog for smart geezers. No poncy crap.
A monthly email newsletter of banter and tomfoolery.